سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش کاغذ دیواری طراحی ویلا

قبض گاز و برق افزایش می یابد؟ نگاه کردن به کم کردن هزینه منطقی است! بررسی انتخاب کفپوش می تواند راهی عالی برای افزایش پول شما در زمستان امسال باشد.

 

پارکت لمینت قیمت

بسیاری از ما به طور طبیعی نگران هزینه های زندگی در زمستان هستیم. فرقی نمی‌کند که در نیمه راه بازسازی خانه هستید یا به سادگی می‌خواهید در زیر پایتان تغییر ایجاد کنید یا میخواهید یک بازسازی داشته باشید: ما توضیح می‌دهیم که چرا کفپوش‌های سازگار با انرژی یک حرکت عاقلانه است.

مزایای کفپوش عایق

اگر خانه شما در طبقه همکف واقع شده است عایق بندی کف منزل شما واقعا می تواند به گرم نگه داشتن منزل شما کمک کند. در واقع، سیو انرژی خواهید داشت و از لحاظ فنی عایق بندی خوب زیر پا می تواند بیش از 3 تا 4 میلیون تومان در سال صرفه جویی کند. نه تنها پارکت لمینت با فوم زیر آن به عنوان یک کفپوش گرما کارآمد است بلکه به پس انداز شما کمک می کند. و بطور کلی زیر پای شما بسیار خوشایندتر است.

چرا فرش تنها گزینه شما نیست

وقتی صحبت از حفظ گرما می شود، فرش به طور کلی به عنوان کارآمدترین انتخاب کفپوش پذیرفته می شود، و اگرچه فرش یک عایق عالی است، تصور نکنید که این تنها گزینه است. در واقع، وقتی صحبت از محافظت در برابر سرما می شود، کف چوبی می تواند دنج تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. و در این میان پارکت لمینت قیمت مناسب میتواند یک انتخاب عالی باشد.

پارکت

به تصویر بزرگتر نگاه کن

وقتی نوبت به کاهش هزینه قبض گاز یا برق در زمستان می‌رسد، فراتر از عوامل زیبایی باید نگاه کنید. در حالی که یک کف نرم‌تر ممکن است به شما امکان دهد تنظیمات حرارتی خود را کمی کاهش دهید، اما حفظ کفپوش مثل فرش یاسرامیک شما هزینه انرژی دارد. فرش‌ها برای اینکه زیبا به نظر برسند، بیشتر از پارکت لمینت به جاروبرقی دارند، و همچنین برای تمیز نگه داشتن هزینه دارند – اگر خانه‌ای با کوچولو یا بچه های اهل بازی دارید باید به آن توجه کنید.

بنابراین، بهترین کفپوش برای گرم نگه داشتن خانه شما چیست؟

 

پارکت لمینت در تمام طول سال عالی است

فکر می کنید پارکت لمینت سرد هستند؟ دوباره فکر کن پارکت لمینت در جذب گرما بسیار خوب هستند مخصوصا بخاطر فومی که در زیر آنها اجرا میشود و همینطور پارکت لمینت با داشتن لایه بیرونی سخت نیز گرما را درون خود نگه می دارد. در نتیجه، کف چوبی در زمستان انگشتان پای شما را خنک نمی کند و این مزیت را دارد که در تابستان به زیبایی خنک می ماند. در هنگام خرید پارکت لمینت را انتخاب کنید و وقتی جیوه در دماسنج دوباره بالا رفت به خودتان تبریک می‌گویید.

پارکت لمینت قیمت

پارکت لمینت خاکستری برای جذابیت روستایی

 

وقتی صحبت از چوب می شود، گزینه های زیادی دارید. برای داشتن ظاهری کلاسیک با متریال‌های روستیک، پارکت لمینت با رنگ خاکستری یا داشتن طرح بلوط روغنی کفپوشی درجه یک است که با قیمتی شگفت‌انگیز مقرون به صرفه عرضه می‌شود. روکش گرم آن ظاهری دنج و طبیعی به شما می دهد – و اگر هنوز مایل به گرم کردن وسایل هستید، به سادگی یک قالیچه با طرح افسانه ای اضافه کنید تا در اطراف آن چوبی زیبا را به نمایش بگذارید!

ادامه مقاله بهترین کفپوش برای گرم نگهداشتن خانه شما چیست؟ کلیک کنید و در صورت نیاز به بازدید از نمایشگاه پارکت لمینت ما روی لینک eyvan.org را لمس کنید